donderdag, februari 02, 2006

waardeloze paparazzi-journaliste

Zou ik zijn. Ik woon hier echt tussen allerlei BV's. Ik denk dat ik nog meer opval omdat ik geen BV ben. Neen serieus, ik had al serieus kunnen scoren met een aantal topics maar ik weiger flagrant me te bezondigen aan zo'n bullshit


Ik onthul wat ik weet: ik weet al heel lang met wie Mitta van der Maat is, ik heb een paar meisjes de revue zien passeren bij Tommy, een jonge mooie bekende actrice die hier in het straat woont heeft sinds een paar maanden een vriendje, ik heb gewoon geen zin om dat te verraden. Ik voel me eigenlijk wel goed, zo de observatrice zijn van een aantal BV's (echte BV's hé, die IETS verwezenlijkt hebben) en de geheimen van hun leven geheim te houden

Ik heb wel een boodschap aan Jan Verheyen en zijn vrouw Lien, die ik een maand voor de bevalling van Lien tegen het lijf liep in de lift van UGC: Jan, je hebt gelijk, ik moet me niet beperken tot het interviewen van dichters, dat is idd een beperkte niche.Als jij een job voor me hebt, heb ik daarentegen wel interesse!
en heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anna, wat een snoes!
Uiteraard ook met het succes van de film 'Buitenspel' (moet hem nog gaan zien, bloos bloos...
En vergeet zeker niet naar 'Pride & Predjudice te gaan kijken!
Jullie dachten dat ik naar "Sjakie & the chocolate factory" was gaan kijken maar deze romantische ziel was op haar eentje gaan kijken naar de verrukkelijke Mister Darcy
Don't we all want our Mister Darcy?
Die van mij lijkt er wel een beetje op maar niet helemaal

Geen opmerkingen: