vrijdag, september 24, 2004

alien-gedachten van een lichtjaar geleden

Ik ben een alien. Ik zie eruit als een mens maar ik behoor maar half tot
deze wereld. Ik vertel mijn vrienden, dat als zij er niet zouden zijn, ik
mezelf van het leven zou beroven. Omdat ik de dips niet meer aankan.
Ik leef in toppen en dalen en die verschillen zo sterk in hoogte dat ik het
Gevoel heb dat niemand begrijpt hoe moeilijk is te zijn wie ik ben.
Als mensen in mijn hoofd zouden kijken, wat zouden ze dan zien?
Een mix van verschillende personen?
Mijn zwartgalligheid is zo zwaar dat elke minuut wordt beheerst door
Droeve gedachten over mijn zelfbeeld.
Waar is mijn briljante ik gebleven?
Ik ben een schim van mezelf

3 opmerkingen:

Luc zei

Maak je niet teveel verwijten, iedereen maakt dat mee. Dips zijn laagtes en toppen zijn hoogtes, de verschillen tussen die twee horen altijd groot te zijn.
Herbekijk je zelfbeeld en ontdek het briljante ik in duizendvoud.

laura palmer the 8th zei

Mijn briljante ik in duizendvoud, klinkt heel mooi maar word ik dan niet ontzettend arrogant? In ieder geval bedankt voor de peptalk Luc.

laura palmer the 8th zei

Het is niet belangerijk wat "mensen" over je denken of van je vinden.Het is belangrijk je eigen ik te zijn,je eigen thuis te hebben. Die Dips zijn ff vervelend maar daar kom je ongetwijfeld over en daarna kan het alleen maar beter.Kijk ff naar boven sluit je ogen en vergeet al je zorgen. Geniet van elk moment in het leven het is zo al te kort. groetjes asjbrain