woensdag, februari 01, 2006

de europrinses deel twee, save Laura

Beste lieve mensen

Dit is een oproep tot hulp. Het is een noodkreet van een ongefortuneerde vrouw, die probeert haar dromen waar te maken maar verzuipt in het moeras der financiële miserie
Als u houdt van mijn verhaaltjes, dan mag u, voelt u zich vrij, mij steunen in mijn carrière.
U doet een donatie van twee, drie of vijf euro (meer mag uiteraard ook)
met in de mededeling uw naam, zo kan ik u opnemen in het voorwoord van mijn roman, die ten laatste binnen drie jaar moet af zijn.
320-0054475-31

Ik ben namelijk volledig failliet. Ik heb een paar schulden die ik moet betalen
maar zonder een vaste job en hier en daar wat interims lukt het niet.
Ik ben niet ziek maar wordt het misschien wel van deze uitzichtloze toestand.
Ik wil vooruit in het leven, mijn schrijversdroom waarmaken maar het lukt niet
zonder enig kapitaal. Hoe moet ik mijn drie andere jaren aan de Schrijversacademie betalen? Hoe kom ik aan degelijk materiaal om mee te werken ipv die oude pentium drie waar maar 6.5 gigabyte op staat? Hoe geraak ik van start met mijn eigen zaak, zonder enige tegemoetkoming? Journalist of schrijver zijn, dat doe je niet voor het geld of het prestige, dat doe je omdat er niets anders is dat je kan.

Geen opmerkingen: