woensdag, maart 09, 2005

Ode aan Gainsbourg 1990

Rook nog een Gitane
voor je sterft

je hebt het haar niet gezegd
'je suis venu te dire que je m'en vais'
ze is geschrokken
weet je

je hebt het niet verteld
je vele vrouwen
je zei wel
'je t'aime moi non plus'

geen'Lemon Incest' meer
met Charlotte
Rook nog maar een Gitane
je laatste
beroemd ben je al

Gainsbourg is dood
hij gaf me herinneringen
als eerbewijs
koop ik een pakje Gitane
een Harley is
me iets te prijzig

Het is jammer, ik was van plan om het gedicht rond te delen op Soirée Gainsbourg en dat is er niet van gekomen omdat ik dood was in cyberland. Geld maakt dan misschien niet gelukkig maar het is wel handig als je on line wil blijven...donaties altijd welkom op 320-0054475-31. Ik beloof dat het nuttig besteed wordt!


1 opmerking:

Anoniem zei

Mail me voor tel nr voor afspraakje woensdag? (bordenman)

first_phaedrus@hotmail.com

x

Free